follow me @jawahir18

Sunday, April 19, 2009

ShaDow..



Aku suka bagi korang wat tekaan tentang gambar..
korang rasa dalam gambar ni ad bape bayang-bayang orang?
Ini adalah salah satu pic yang aku tangkap masa sampai kat taman kota lama,lpas kitaorang puas berjalan2 kat kedah dan aku rasa cambest nak kongsi pic ni ngan korang...

Sape yang rasa mata dia boleh mentafsir bayang,sila bagi jawapan ya!!..=)
tak pun korang leh teka aku yang mana satu..hee~

7 comments:

a.b geldofg said...

hantu!

JaWaHiR_18 said...

a.b geldofg:
huahh tidak!!
ini bkan hantu ni,
ini kami2 yg cute..hahahah..

penakarat said...

paling kanan....smua ada 5 orang..sebab kalau pergi mana-mana naik keta muat lima orang je...sebab keta kecik...tapi kalau naik mpv maybe ada 8 org...

JaWaHiR_18 said...

penakarat:
salah abg fahmi,kami berenam...
hahaha..padat2kan...

penakarat said...

lupa ppg sngt chumil2 leh ddk dlm bonet..

Anonymous said...

wah nasib baik kak ida ada gak...
jgn lupe kat pilot taw..
hahaha..
thanks wahir sem dpn ade lg destinasi menarik..
nak tau???tggguuuu.....

JaWaHiR_18 said...

mesti tak lupa kat pilot ni..
hehehe..~
sanggup berpeluh2 mndaki gunung jerai..
hahaha~
ok,i'll wait 4 next destination..
=)..