follow me @jawahir18

Monday, April 13, 2009

*GadiS 7-37*

video


huhu,akhirnya siap jugak slideshow aku buat tuk geng2 aku ni..
nama geng ini adalah gadis 7-37...ini adalah kerana kami selalu lpak dibilik 7-37 di saujana..merangkap bilik aku dan nadia...
aktiviti yang slalu kamu lakukan bersama adalah:
  • Main masak2(semua msakan adlh sedap2 belaka walaupun simple..hihi.Especially spegetthi n sardin..)
  • Tgok mOviE,cerita yg rasa cam satu kepala bole masuk..
  • Mkan FriEs kat khaLeel,hehe..=)
  • Jalan2 cari pasal kt Queensbay,bukit jambul,kOmtar dan Perangin Mall
  • Study sama2 wlaupun berlainan kosmetik..
  • Mkan dan makan lagi..kat mnE2 yg rasa kami nk mkan..
  • Menghuru harakan keadaan sekeliling..
  • Sharing,caring and Loving each other..
oritE kawan2,semoga kita berjaya bersama2 dalam alam universiti ini..
lOve Our momEnto in this sEm..
mesti aku akn teringatkan korang klau aku pindah Indah Kembara nanti..jngan lupa aku tau..
huhu,terasa syahdu plak..huaaaahhh...

4 comments:

The Street Ruffian said...

jawahir,ini harga yang awk perlu bayar..huhuhu
tapi jgn buatkan bnda ini jadi penghalang kepada apa yng ada pd awk slama ni.ok?truskan..huhuhu
persahabatan yang kekal abadi itu adalah sesuatu yang indah..kekal selamanya,bersama selamanya.
Peace!!!!!!!!
;-)

JaWaHiR_18 said...

The Street ruffian-thanks awak,persahabatan mmg sesuatu yg indah,bagi sy itulah harga yg perlu sy bayar lebih lagi...

sebb 'persahabatan' itu mmg tak ternilai harganya..
=)

jasmine~san said...

apsal cm sedih je komen2 korg ni!!!
hello...we still has 2 years more in usm!!!

cbe korg g komen y best sket
cth: wah jawahir...bestlah slide tu @ cun btol bdk nme jasmine tu...nk ngorat bleh???
hehehehehe

ape2 pon...thanks jawahir...
cheerish our moment together~;p

JaWaHiR_18 said...

jasmine~san-hello...cun ke jasmine tu..hihi..=)
dia bukan je cun,tp manja dan comel orgnya..haha..

ada orang nak ngorat dia,tapi dia yang melenting dulu..btul tk?..opSs,jgn mara ae..=p

hmmm,u r welcome my dear...
hope it will still happen...