Thursday, February 5, 2009

mY HaNd..AduSssH

Huh,ok...aku tetiba je bangun daripada tidur..ini pun sebab tangan aku rasa sakit sangat akibat kegatalan aku masuk TATU..Aduhai korang rasa korang tahu tak apekejadah tu..klau tau mesti rasa gerun puye..main dengan senjata M16 tu..Berat dalam 3.6 kg..senjata tu aku terpaksa angkat,pusingkan dia...dan goncang-goncang macam buat satu pertunjukan bermain dengan senjata.Kami merupakan perintis bagi pasukan TATU ini.Sebab sebelum ni belum lagi pasukan palapes laut buat latihan ini.hmmm that's is fun,but my hand right now feel like want to brake down.Ooooh no...Mummy plzz help mi,cakit cangat..=(
Dalam pukul 10 pagi nanti adik aku nak datang USM,aku saja ajak dia datang sini supaya tahu suasana dekat Universiti macammana.Hope dia gembira datang kat sini,aku takut tinggalkan dia sebab rasa-rasa macam banyak je aktiviti yang akan aku lakukan dalam minggu ni.Lagi-lagi Ladies Guest Night merangkap Dinner NAVY akan berlangsung tak lama lagi,15 februari 2009.SEmua menaruh harapan yang tinggidekat kami.Aku pun selalu berdoa semoga majlis tu nant berjalan dengan lancar dan semuanya selamat.InsyaAllah..
What is life??..kehidupan ini kadang-kadanga aku rasa macam takde makna,lebih-lebih lagi kehidupan aku dekat Universiti ni.Banyak cabaran,jalan yang berliku,karenah manusia yang perlu aku hadapi.Rasa rindu pulak dengan kehidupan aku masa di sekolah menegah dulu,masa di kolej matrikulasi...Rasa hubungan yang terjalin lebih kuat,lebih teguh dan hati ini rasa lebih tenang.Banyak perubahan yang telah aku lakukan sewaktu di Universiti ini.Mesti korang yang tak pernah merngenali aku rasa camtu jugak.Nonie,roomate aku masa kat matrik dulu pun sama tak percaya dengan perubahan aku ni.Mudah emotional,suka main-main,yang paling sedih mesti lambat buat kerja yang lecturer kasi.Dulu aku bukan macam ni ok..Maybe bagi pandangan korang dulu aku agak ulat buku,duduk dekat meja seharian mengadap benda alah tu,skema skit kot..hEee~dulu aku rasa aku lebih matang berfikir kot,Don't knowla,something merunsingkan aku sekarang ni.Tapi tak tahu apa..Hmmm moga-moga Allah tahu persoalan yang merunsingkan aku ini.Dan bantulah hambamu ini,Ya Allah..
Nak tahu tak cerita sedih korang,berat badan aku dah naik..huhu.Tak tahula sebab apa,padahal aku selalu je turun training,hari tu lagila gi hiking pergi pulau kerachut.Ingat berat badan turun tapi naik..WaaAAaaaaaaa..sedih gue...Knapa perempuan amat sensitif dengan berat badan dorang???hmmmm...

2 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

Biasa la tu wahir...setiap manusia ni akan mengalami fasa perubahan dlm diri dia. apa yg berbeza bila dan bagaimana dia berubah jd jgn risau ok??

Semakin byk mslh yg kita hadapi smkin matang diri kita utk menangani...

psl berat tu...memang popuan agk sensitif..

xnk cerita la..sensitif...hihi...

Jawahir said...

tapi kadang2 rasa perubahan tu macam drastik cangat..
rasa blur kejap..
huhuhu..=o.