follow me @jawahir18

Monday, February 23, 2009

Kabus PaGi dALaM inGaTan..

Kabus pagi memakiai tudung hitam..haha=)
Selepas aku balik daripada qb..aku terima satu offline ym..dari kabus pagi...sangat pelik nama dia..dia tanya aku napa lama sangat shopping..gila pelikla,,aku rasa ramai yang tak tahu aku kuar qb..hmm dengan tidak semena2 aku pun tulis dalam ym aku "siapa kabus pagi?"..aku dapat respon dari siti khairani..memang dia marah gila ngan kabus pagi..aku pun tak tau apa silap dia..huhu.jasmine pun kata yang dia kna kacau ngan si kabus pagi ni...bole jadi kontrovesi la malam tu..hahaha..jasmine pun emo gak waktu dia kna kaco ngan kabus pagi..aku pun tak brapa pham..aku just maintain jela..apa nak takut,mesti kawan2 kami jugak..hahaha..

lastly,aku tau jugak siapa kabus pagi tu..selepas habis aku jalani lathan tatu(navy) aku dengan rasa keletihan pun balikla..mandi,solat dan duduk didepan laptop..dengan tidak semena2..kabus pagi a.k.a ......... datang kat aku..dan tanya dah tahu siapa kabus pagi??aku ngan agak kekonfiusan pun jawab tak tau lagi,dan dia pun berteka-teki siapa yang selalu lepak kat bilik ko,yang takde ym..aku pun pandang pelik kat dia..Opssssss it's her...jeng..jeng..jeng..
orang yang sangat aku knali..2 tahun kot bersama...,tidur,makan,minum,ketawa,outing,nangis,main2,study..semua yang aku buat adala dia..Si kabus pagi...huhu rasa cngat tertipu..huaaahhhhh..sampai hati kamu si kabus pagi(nama sebenar tidak dipaparkan kerana jasmine ngan siti taktau lagi)..padan muka dorang..hahahahaha..=)

ni nak lepaskan geram plak..aku paling tak suka orang kondemkan aku..rasa macam tercabar..sebelum aku buat lathan petang tadi,aku mmg tak makan tgah hari..nasi satu pun aku tak jamah.rasa cngat lapar kot..aku pun merengek2la lapar..biasala tukan..lpas tu ada plak orang sibuk2 kata aku ni ckap macm tu sebb nak tunjukkan yang aku ni diet..Opsss sorila,aku tak ckap camtu kot...taktau napa dia ckap camtu buat aku rasa sakit hati..pastu dia tanya kawan2 aku yang lain yang dorang makan atau tak..lpas tu ckap nant aku nak mintak rehat waktu lathan nant..sorila,semua yang kerja aku buat semua mesti bersemangat...Itu baru JAWAHIR..aku pun buat lathan macam biasa,last2 aku tgok dia kna ngan coswan(aku tak reti ejala tapi ala2 macm jurulatihla)..lambat buat pergerakan..huhu..aku yang tak makan ni pun dapat buat dengan cepat...padan muka dia,ni yang nak marah ni...hmm aku tak tau la..lama kelamaan aku rasa aku makin cepat marah,rasa macam jahat cangat..dulu btul,aku tak reti nak marah ngan orang,atau rasa cam nak knakan orang..tapi,mungkin sebbkan persekitaran yang aku hidup dipenuhi dengan orang yang suka menindas,suka perlekehkan orang,suka main2kan orang...huh,perbuatan yang aku benci...tapi lama kelamaan aku yang buat camtu gak...hmm semoga aku dapat mengawalnya..Ya Allah bantulah hambamu ini,jauhkan aku ngan sifat mazmumah dekatkan aku dengan sifat mahmudahmu...hmm..huahhh tekanan sih...nak balik umah...
hanya rumah je pengubat jiwa kacau ku..huhu..=(

2 comments:

jasmine~san said...

aku dh tau spe kabus pg!!!!!
NGENGGGGGGG!!!!!
TNGU AR PEMBALASANNYA ESOK....
aku dh agak msti bdk2 ni nye
huhuhu~

JaWaHiR_18 said...

cepat btul ko menangkap nya..
aku pun mula2 tak bape perasan sapa si kabus pagi tu..
dia yang bagitau kat aku..hahaha