follow me @jawahir18

Tuesday, September 8, 2009

KaTak mEnari,sipOt mEnjEriT..~

suDah pKuL 2 paGi..
maTa syE segar bugar lagi..
dah 2 hari tak dapat tDo..
mEngapaKah?
katak sudah menari2,sipOot pun dah menjeriT2...
huhu..aku yang tak tdo2 agi..
adakah disebabkan oLeh makhluk dibawah ini..
yang aku tELah miNum untuk 2 mLam yang berturut..huhu~

"Si Nescafe original"..rasanya telah diperbaharui..

p/s:post ini adalah sewaktu aku tgah sengal dan gembira selepas kerja yang terbengkalai sudah siap dilakukan oleh ku..

6 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

bagusnya kamo...

JaWaHiR_18 said...

tapi ada je keje yang lain tak siap ag..
hehehe..
bru siapkan LSP..
huhu~

The Street Ruffian said...

Patot la..Hahaha
Apa-apa pun tahniah la..Good job..

♥ mArumAru ♥ said...

minOm nescafe kepala wahir jd ting tong..
hihi..
miss nadia kuase dua brbangga dgn pencpaian anda mnyiapkan esei..
hehehe..~

wannursyazana said...

esei siap print..
pastu kene print balik..hehe
nsb bek hang xkejot aku koi 3pagi mntk tolong..
kalau xmmg xpasal2 kene penyepak dek aku yg tengah mamai..
hahha

JaWaHiR_18 said...

The Street Ruffian~
thank yOu so much..hehehe.=)

mArumAru~
bukan setakat ting tong je tau adik..
mcam ad speaker besar dlam kpala ni..
hahaha~..
yang miss nadia kuase dua tu tak pham loh..
huhu~

Wannursyazana~
aku tak kjut hang pun..tapi hang yang terkejutkan aku..
ntah ape2 yang dingigaunyer..
nasib tak turun katil senyap2 sergah aku je..
huhu~..
by the way..
thanks for your help...