follow me @jawahir18

Sunday, January 18, 2009

YeAh...Free!!!..=)

Hohoho...huaahh i feel so free today...tapi,ptang ni ada latihan hoki pulak...kak leeya mintak aku mainkan untuk team dorang..It's okay..bcoz,aku bukan slalu bersukan cangat pun..main kat sekolah dulu pun ape je..tinting,galah panjang,congkak,batu seremban..haha..ngexxx dulu..takut sih nak main bnda2 ganazzz camni..kawan aku dah bape kali lebam dia puye kaki..nak patah tangan pun ad..huu..aku nak g main ni untuk sukad..yang dulu tu aku main tuk apetah aku pun tak pasti..meh sini nak kongsi gambar kegembiraanku swaktu first time main hoki dulu...hmm pnat da nak upload..tapi takley gak,takpe nanti aku kongsikan lain kali ae..hmm okay let's we discuss bout globalization.This is da topic that my lecturer sau216e,Dr Reevany teach us..Globalization,cyberculture and future study.Ohhh i think dis is very difficult for person like me to understand or do the course work of dis class.but nothing can I do,just to be independent to think byond,act beyond and achieve beyond(dis is the motto of dr,reevany create for his class)..=p.

No comments: