follow me @jawahir18

Tuesday, January 27, 2009

Hepi BeSday AdAh & aMiR...

Along dan saya yang sponsor kek ni..=)


Achik,AyEd,Amir,mama,Adah ngan Along..=>


Aku ada kat bilik skarang ni..semua blum balik USM lagi,tapi aku dah balik da...tinggal sorang je dalam bilik..hmmm,takpe boleh isi masa lapang dengan blog..huahuahua..tadi sampai stesen bas sg nibong dalam pkul 4.56 pagi..Dasyat tak aku bole ingat...hihi..sebab akak sebelah aku gerak aku drastik cangat..terkejut deh...

Masa dalam bas kan..nasib baik nset aku tak hilang...huhu..dah sangat cuak da,sebab nset ni teramat berguna bagi aku.walaupun da buruk..hmm crita dia camni,masa aku naik bas..aku pun bermesejla sampai tertido-tido.Aku pegangla nset tu sambil mata dah terpejam.Bangun-bangun je,dalam pkul 2 pagi,tak perasan lagi nset tak da..Tup.tup,aku macam ada insting yang nset aku dah takde.Terus gelabah aku,nasib baik masa tu pak cik bas berhenti rehat jap..Aku pun dengan sedikit gelabah(ye ke???)pergila mencari nset,dengan kakak yang dok sebelah aku pun aku buli dia cari skali..hihi..=)

Memang dah pusing dlam 3 round dah,aku pun malasla nak mencari agi..Sebab orang dalam bas tu pun tgok macam pelik je aku ni..kang barang ada yang hilang disalahkan aku pulak..takmo eden..pastu aku mulala keluar semua doa yang ad..tawakal banyak2..Sampai satu masa aku tgok kat blakang,macam nset aku,tapi aku rasa mcam bukan...Dalam hati aku kata,pegi je la tgok..tak luak pun kan..Aku pun g la tgok kat bawah kerusi untie tu...Skali itu nset gue..Sangat bahagia waktu tu..hilang cuak aku,klau hilang habisla kna ngan mama aku lagi..Sebab sebelum ni dah banyak benda yang hilang,dompet,ic,kad bank,padahal surat beranak ngan sijil spm dulu pun nyaris-nyaris nak hilang.Nasib baik jumpa balik..Alhamdulillah..

Sebelum balik sambut besday adik aku,farah ngan amir..Besday dorang lambat agi,tapi sebab aku nak balik dah,Kami sekeluarga sanbut awal..Sambut besday macam satu perkara wajib bagi kami sekeluarga..Kalau ada besday family kami yang tak disambut..habisla,nant ada yang majuk..Yang nak jadi lawak nya..semua nak tiup lilin..Farah sampai nangis2 sebab dia tak dapat nak tiup..hihi..=)..comel sangat mereka ni,rasa cam tak nak balik usm je...Nak gurau-gurau ngan dorang..huhu..
Ok nak relekskan badan la..Sebab sampai bilik je aku trus online..Need resT..Semoga hari ini lebih baik daripada sebelumnya..=)

No comments: