follow me @jawahir18

Tuesday, July 21, 2009

kALAuLa diE TaHu...

KALAULA DIE TAHU...
hati dan perasaan kita..
kemahuan dan rasa kita...
mesti lagi senangkan...

KALAULA DIE TAHU...
kita risau kat die..
kita amik berat tentang die..
kita selalu ingat,fikir ngan tengok die...
mesti die fhamkan...

KALAULA DIE TAHU...
kadang2 kita tak mampu buat keputusan,
Kadang2 msalah yg datang mnyukarkan kita buat keputusan
Kita ad di persimpangan jalan,
Mesti kita kelirukan…

KALAULA DIE TAHU...
Kita ad fikir yang sayang tak bermakna bersama
Cinta tak semestinya selamanya..
Tapi kita perlu adil dalam bercinta,
Dan tidak tamak dalam berkasih sayang..
Tapi keadaanlah yang mendesak kita menjadi tamak..
mesti kita terukkan...

KALAULA DIE TAHU..
kita susah nak luahkan rasa..
kita tak pandai tunjukkan kasih sayang..
kita layan die ngan berbeza dari yang lain..
tapi die tak dapat pun rasa perbezaan tu..
mesti kita yang sedihkan..

Hanya kita yang tahu apa perasaan yang kita rasa..
Kerana hati & perasaan itu adalah 'KITA'...

YANG PENTING..
..kita harus bijak dan tabah..
..matang dalam tindakan..

5 comments:

♥ mArumAru ♥ said...

kalo dia bce msti dia tau..
hehe..
jgn emosional sgt..
pk mase depan...
hehehe..~

Anonymous said...

Dia maybe tak tau..

JaWaHiR_18 said...

marumAru...
suara emotional..
minggu ni asyik terkene je..
hehehe~..
klau die tau tapi tak pham pun susah jugak..
hahaha..

Anonymous...
biarla die tak tau pun..
sebb yg tau pun tak tau..
hiiiii~

farhana afri said...

adik, along pun penah post pasal nie..
niwei, semoga "si die" tahu..
hehheeeeee

JaWaHiR_18 said...

farhana afri..
Along,kamu la inspirasiku..
hehehe...
teringat masa kita share prob waktu sek men dlu..
tapikan lpas die tau,org nk die pham plak..
hehehehe..=P