follow me @jawahir18

Thursday, June 25, 2009

I'm back..=>

Aku bru balik rumah semalam...
tapi yang menyedihkan:......

1)my laptop,speaker n battery rosak...sedih kna ntar service tuk repair..
2)my nset pun sme..sbb dah tergolek2 dlam 3 tan masa aku jadi kadet pembantu masa tauliah baru2 ni..
3)ada orang yang tak balas msg aku..rasa cngat marah..tak tau knapa ngan sebab apa ngan dia tu....
4)muka aku dah gelap..tapi takpe,tgah pulihkan dia balik...

hmm nant aku tulis masa aku g istiadat pentauliahan pegawai kadet palapes ae...tgah tunggu laptop baik ngan gambar2 dari kawan2 yang lain...

stay wit my blog...Adios~..

4 comments:

D.Y.A.L.U.R.V.E said...

laptop kamu rosak? ciannye..
laptop sy pn asyik prob je..
senasib je kite kan..
hp pn same..da bengong....

Anonymous said...

Sabar nadia..Iman...heheheh
Harap bersabar ye?dugaan...

♥ mArumAru ♥ said...

cian dia..
sabo je la ye..
samat memutihkn muke..
hihihi..~

JaWaHiR_18 said...

D.Y.A.L.U.R.V.E~kita kan banyak bnda yang serupa..jgn pakwe pun same sudeh..
haha..

marumaru~my beloved sis..thanks 4 ur wish..about 'putihkan muka'..hehe..=)