follow me @jawahir18

Monday, May 4, 2009

+OMG,sOmeOnE "TAG" Me.....+


Aku telah di'tag' oleh Gadis Kampung Separa Bandar lagi...hehe..=)..

To K.Anis:Nasib baik saya tgah online lagi kakak,klau tak mesti berkurun nk tunggu sy buat tag ni..hehe..lps sy abiskan assignment along,da stop online da..sebb kat umah da takde ternet..huhuhu~

Orite,for ur tag.This is da Q & A :

SILA LETAKKAN WALLPAPER LAPTOP/PC YANG ANDA PAKAI SEKARANG??



Gambar ni, nonie yang tangkap masa kitaorang tgah makan-makan kat pizza hut sg 2..
kenyang perut kami dan kami suka hati..lalala~
Nasib baik aku tak ltak wallpaper laptop yang pelik2..klau tak...huhuhu~
Aku jarang tangkap gambar sorang2,so disebabkan ni gambar sorang yang aku ada..aku letak sebagai wallpaper laptop..

So,kak anis HavE a NicE daY!!!
Want to tag:
-F world
-Bibi Sahana
-'dya'lurve
-'s'hakirin
-penakarat
-wan
-puteri_katak
-I am what i am

5 comments:

:: puteri_katak :: said...

kamu bkn suka amek gmbr ke jawa?? x kan x de pix sensorang kot... cam x caye je ngan statement tuh... hehehe =P

JaWaHiR_18 said...

saya suka amik gambar ramai2..
tak caye leh tgok folder kita..
heheheh..
apa kata puteri katak pun watla tag saya ni..
hik3~

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

ok, dh menjalankan tanggungjawab dgn sebaiknya..

;)

dzul said...

salam.. hi cik adik.. anda kena tag... ok

JaWaHiR_18 said...

wsalam..
hihi,kamu pun kna tag la..
hahaha..
dengan azmi...
=)