Friday, July 10, 2009

KEhiduPAn bArU ku..

Walaupun eMosi aku agak terganggu kebelakangan ini...ia tak menganggu aku untuk mengukirkan senyuman serta bersama rakan2 yang lain...Semangat yang hilang mesti dicari balik...Tu yang terbaikkan...So,ni aktiviti yang telah aku lakukan untuk kumpulkan semangat yang semakin pudar tu...
hihihi.

Mendengar FORUM PERDANA di DTSP...

Bergayut di 'MONKEY RACK'

Aku,wan ,chah ngan Ziela di MUTIARA..

Kami BEBUDAK NAVY intake-22

Queensbay bersama zainal,wan ngan miEn..

Tak lupa kepada geng 7-37 aku..Sangat2 terharu bila dorang sanggup datang amik aku kat ik dalam pkul 2 pagi macam tu..Tak sanggup rasanya kot melihat aku yang kebetulan malam tu kurang moodnya..huhuhu~..thanks kamu semua..miEn,Nonie ngan nadia..sampai aku tlah memecahkan diet kamu sebb kita tlah makan fries di KhaleEl..hehehe..~


Nad,nonie n me..luv u all~..

jasmien n zainal jugak!!..

Rutin aku sebagai Pasukan Latihan Pegawai Simpanan akan berjalan seperti biasa minggu ni..Maybe agak sibuk sebab ada jemputan untuk persembahan TATU waktu convex nanti..
Kehidupan baru akan bermula~....hEEee~

Pegawai Kadet PALAPES LAUT USM intake-22

4 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

terus bangun!!!!

akak not in mood...

stress lg..

xleh nk mangun2 dh...

duduk jer... =(

JaWaHiR_18 said...

KAk ManysS,
jgAn camni ok..
buat bodo je ngan dia...
huhuhuhu~

jasmine~san said...

bile lak ktorg diet???
bkn ko ke y nk diet sgt2...
hehehehe;)

JaWaHiR_18 said...

jasmine~san...
kitakan sme2 nak wat mende tu...
eleh,tadi g blik kamu sibuk nak minum air masak je kan...
huhuhu..
kamu semua DIET jugak!!!...