Friday, June 25, 2010

+Project Wawa+

Tunggu...puye tunggu..puye tunggu...akhirnyaaaa
PROJECT WAWA siap!!!..hehe..
terima kasih banyak2 kepada salah sorang kwan sy drpd intake 22 sebb dh luangkan masa beliau untuk menyiapkan dengan meng"painting" gambar ni....

p/s:mnela ko dapat pic aku ngan wan ni ae..tapi klu tak silap mse raya haji kat KDSP kot..haha..anyway thanks bangat deh!!sangat2 menghargainya..kasi senyum lebar sikit..hehe..
(^____________________________________________^)

yang paling penting skali aku tgok pic ni bwu perasan aku ade lesung pipit...heh?yeke?hohoho~..
huhu..tapi yang sedih plak wan telah meninggalkan navy..aku pun klu takde wan aku tak bersemangat sgt nak jalani aktiviti navy ni..huhu..sebab dah biasa sangat buat smua bnda ngan die..
lari,lompat,kena selam,guling2,tdo dlm toilet,kena taji,menangis,ketawa,marah,masam..bau busuk,wangi,masam,masin,aku angkat ko..ko angkat aku(larat ke)..hihi..segala benda sume merasa bersama...last2 ko quit plak navy..aisemen,tapi takpe intake 22 ttp menjaga aku..hehehe...LOVE U ALL INTAKE 22!!

so ini pic kenangan aku ngan wan..ucapan "TRIMAS!!" diberikan kepada kamu budak berkaca mata yang aku doakan supaya ko jadi PPT or PPZ nanti..takpun jadi CO la..sebab die ni expert siap bole menghafal code morse A-Z lagi..haha kamu hebat!!..

Walaupun tudung aku senget,haha aku ttp mghargainya..ni la dak2 navy tak bole nak melawa sgt..selekeh je..asalkan cepat,bertindak dengan cergas..kecantikan huuuhuhu jaaaaaaaaaauuuhhh dibelakang yer..hihi..;p

Akhir kata...."SEDIA BERKORBAN"..

opss...aku nak edit sikit..hihi..selepas ber'ym' dengan beliau akhirnya aku dah ade jawapan dimana dia dpat pic aku..haha rupanya daripada blog aku ni jugak dlm entry "kemana sye menghilang selama ini..??"hihi..ni pic yg sebnar ye...----->

aku ingat ag ni masa aku g sunshine ngan wan..hohoho~..

BTW,aku dlm pic yg sebenar tak tembam cgt..huhu..;p

No comments: