Sunday, September 13, 2009

SaHur di Mc'D

Sebenarnyer teringin sngat nak sahur kat mc'd..Lagi2 lpas aku balik dari umah,sampai kat penang pkul 4 pagi ari ahad (13/9)..my bee amik sye dekat sg nibong,ingat nak singgah Mc'D,tapi waktu tu sangat sejuk dan ujan..huhu~

Jadi,dengan tekad nyer,sye mau sahur mc'd jugak..ajak nadia,nonie ngan mien..kami sahur bersama..3 am aku dah dok terpacak kat bawah saujana..Abis mkan kat mc'D kami balik la..nak wat pe ag kan..hehehe.


kentang..huhu..kalori yg tinggi!!!

sonok2 dpat sahur disana..mcam satu mcd tu kami yang puye!!hahaha~

2 comments:

zainal735 said...

waWaAAawAAAwa...x Ajak pun....hhuhUhUhUhUhUhU...tP korang Makan kenTang Je KeR???hehehehe...

JaWaHiR_18 said...

hoho~..
disebalik kentang ad pelbagai menu yang dirahsia kan..
alahai en zainal,
cam tak tau je kami camne..
haha~
sorii tak ajak kamu..
sebb kami merempit malam tu..
best giler,jlan kosong..
hehehe..=)