Thursday, August 6, 2009

Bin..A..TaNg..hmm..

DAh lama kan aku tak mencoretkan sesuatu di blog ini..hehee..Dah jadi penakarat da...So far,hidup aku dekat Ik sudah semakin baik..Kira aku dah adapt la ngan persekitaran didalam kampus sejahtera ini..YEla habitat barukan,binatang pun ada adaptation dia kalau berubah pada persekitaran baru..hehe..Selalu sangat manusia ni dikaitkan dengan binatangkan.manusia sebagai haiwan politik,manusia ni asal dari beruk..pelbagai2 la..Tup2 sekarang ni pun,manusia dah jadi binatang,senang sangat buang anak merata-rata..Sampai biawak pun sibuk menguis makanan dekat gurun,kedah nun...huhuhu..

Sebenarnya masa aku menghilang ni,aku sibuk ngan lathan kawad senyap tuk hari ko-k dan konvokesyen..minggu lepas baru balik dari semelor grik,perak..Tanah tumpah darah ku..hehe..aku dilahirkan di Grikk..

Orite,cukupla sampai sini yer..Ceria2 selalu..=)

No comments: