Sunday, July 5, 2009

In TirED MoOD..huuu~

KeMbAli ke USM...Menjadi Mahasiswi tAhun kEduA..

Yang trharunya ada orang yang sanggup mengikat perut sebb nak makan ngan aku..so,disebbkan aku bertolak dari rumah pukul 5 dan sampai ke usm dlam pkul 11,smua yang menunggu kna tgu kul 11 stgah baru g mkan ae...Rakan yang setia menanti..hehehe~..thanks 4 nad,mien,zainal ngan fiza...Kami ramai2 mkan kat berkat..agakla pecah perut ngan korang...ish3..=)..

Hari ini aku kna pindah ke ik...hmm mula2 takde idea jugak nak bawak barang yang tersangat banyak ni...berkotak2..hehehe~..akukan hantu kotak..btul tak nad ngan nonie?..klau jumpe kotak msti nak kumpul..(kotak yang cntik2 je ok)..hihi..Then,tq 4 my dear fren remy yang sanggup tlong kite...I'm relly appreciate it..=)..thanks so much...

Ngan geng2 aku..7-37..nadia,jasmine,nonie,syikin n wan(wlaupun kami pindah sme2)..berat sama dipikul,ringan sama dijinjingkan...tq sebb carring bngat sama aku..huhu..tolong angkat kan kotak yang berkotak2 ni..hehe..luv u all k..muaahhh3..


kami di lift tgkat 1 saujana..tq so much..=)

Kesimpulannya,sngat2 pnat dlam satu hari aku telah pindah kluar saujana ngan pindah masuk ik..brang bnyak cngat.tak tau nak ltak mana daa huhuhuhu..Tapi bernasib baik sebb da jumpa bear ngan bantal yang tertingal kat stor saujana..Klau tak,mesti tak tdo mlam nnt..huhuhu...Ok nak kongsi pic bilik baru aku ngan korang..

Bear pink ku ngan bear2 nina..my sweetest thing..=)

bilik lame ku di saujana....

bilik baru di Indah Kembara yang tlah disental habuk yer...

And the bad news is...lampu meja ku yang baru ni menjadi punca satu blok black out..hahaha..masa aku sibuk mengelap lampu,tba2 dia terjatuh ngan meletup..nasib baik tak terkena arus elektrik dia..klau tak...hmm kejutan letrikla ak nnt..huhu..nak jadi cerita,mlamnya dia metetup ag..siap kuar api yang terpercik2...ni da kes bahaya,so black out la blok kjap..Then ad orang datang,check kjap..dan pesanan dia pada aku,supaya jgan lupa buat report kat pejbat sok..huhu..takowtnya nak duduk kan bilik ni..hee~

tgah mlam plak,dlam pkul 12.40 lpas aku mencari air kat bilik bibi..pintu terkunci...kakak roomate ku ntah kmana..ngan kwan2 dia kot..sebb sblum tu kwan2 dia dtg melawat2 bilik sambil melhat selendang..dok la kat luar tgu kak tirah balik..huhu~..nasib badanla ari ni...pnat cngat..sampaikan aku tulis blog ni pun terbenti2 jap...pe2 pun sebb tak boleh nak tdo,aku dpat abiskan yer..Yeah!!!...=)

2 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

ciannya wahir....

pape pn, kuatkn semangat k,

hepy2 sokmo..

Jawahir said...

GaDis KaMpunG sEpaRa BanDar~ Thanks Akak,bagi kata sEmangat tu..haa lagi stu tq sebb kasi kami mkan buah td..mUrah rezeki akak..hEee~