Tuesday, March 17, 2009

MingGu yG hAru dAn KeuNggUan...

Hari ni baru aku ada masa untuk menulis di blog ni..Kalau tak setiap masa bangun pagi sampai pkul 2 atau 3 bagi baru habis program yang ada..ni semua disebabkan minggu TOT(Temasya Olahraga Tahunan),kami ada membuat persembahan tatu,Dari ari isnin sampai hari persembahan aku sibuk..lagi2 lpas tu kna rocall,kecian kat buku,dah lama aku tak sentuh kamu kan..huhu.

Ari rabu tu baru kitaorang tau kitaorang kena buat persembahan tuk pembukaan TOT.Nasib baik hanya guys yang masuk.Kalau kami sekali abisla parah nak cari baju agi nak buat itu agi..huhu,tapi takpe guys kami cangat hebat semuanya.Malam tu keciian kat atuk aku,sebab kaki dia terkena bayonet.Berdarah tu,kami yang cuak..huhu,,lagi2 aku cucu dia mestila cangat risau..tapi takpe,sikit je,tapikan seluar no 1 dia berdarah..huhu..cangat sedih,anyway,atuk dapat lakukannya jugak!!salute la kat atuk..=)



-guys kami berlatih di luar dewan budaya sebelum persembahan-



Atuk saya bersama rohadi....


wan-ziela-chah ngan kita a.k.a jawahir.

dengan gambar sebentar tadi,sudah berakhirla perasmian pembukaan TOT.aku ngan kawan-kawan aku pun g mamam..cam biasala rutin kami,lpas lathan je g makan.lpas mkan je g latihan..hahaha..Anyway lpas tu aku dapat mesej dari ketua group aku Hou,aku kna berniaga wus pada keesokan harinya..
mati sih...tak buat preparation apa2 pun..dahla ada kelas BI awal2 pagi tu..huhu...
Mak,Abah.....camne ni..hidup anakmu dalam keadaan huru hara sih.....
huhuhuhu..

No comments: