Thursday, February 19, 2009

+I fEeL GaY toDaY!!!+


aksi manjaku ngan k.Ida..

Today is my happy day..
Do not know why..But,feel like craziest girl..haha..ni gara-gara lepas tatula..Nani belanja aku air kelapa yang tak rasa kelapa..macam air masak..huhu..lagipun masa tu dah lambat dah nak g WUS..malam tu ada kuiz,so terpaksa la gak datangkan..Sebelum tu aku ada cadangan gila nak makan dalam DTSP..So,sebelum naik bas kami,nadia,jasmine,wan ngan aku singgah jap kat U-Shop aku g beli twiesties(my favourite keropok)..=)..nadia beli roti ngan jasmine bawak mentos...
HUiYeAaaaa!!picnic at DTSP..tapi awas dalam DTSP tak bole bawak makanan dan makan..Salah disisi undang2 USM...Jangan ikut macam kami ye adik2..
Jadi kami pun lambatla masuk dalam WUS..walaupun kelas wus agak membosan tapi aku suka cangat masuk kelas ni..Sebb dapat jumpa balik budak2 first year social sciences..Rindu cangat tengok celoteh dorang..rasa gembira cangat kalau jumpa ngan dorang..huhu..sangat2 best..lama tak jumpa k.mariam..huahua..sedih bangat tau..='(..tapi takpe,arini aku dapat jumpa k,ida ngan k,anis..kami picnic sama2 dalam DTSP..yeAhhHH..
Dah habis WUS dengan Kuiz yang ntah hapa2..aku kna g markas plak tuk amik Bat C 20..wah2 dah ada kad pengenalan tentera..So,aku dah tak bole main2 ag..Ada comitment sih..pas tu g mamam bersama geng Navy..huhu..time jalan g mutiara,NONOE @ nor Ainafarahin merangkap kawan baik aku kat matrik dulu telefon...Rupa2nya hari jadi dia hari ini..huhuMaafnyer cyangku..aku terlupa deh..SELAMAT HARI JADI NONOE!!!.=)
Lpas abis mam kat mutiara,aku g makan agi kat berkat plak...hahaha..hari ini asyik makn..makan..dan makan..
Best cangat klau dapat bercerita ngan kawan2..aku paling suka cangat klau dapat berverita,gelak2 main2...baru rasa senang ati..hmmm,sebelum makan berkat,adik aku sebenarnya dah makan dah..aku pun dah makan sekali kat mutiara..Rasa cangat kenyang,,Tapi disebbkan kegatalan adik aku menempah nasi goreng paprik ayam yang rasa ntah hapa2..makanan yang ditempah dan tak habis...aku pun rasa cangat membazir...yang nak jadi klakarnya,aku ad panggil sorang abang tu suh bungkus.....muka memang hampeh ngan tak phamla muka dia camne..
Dah habis bungkus tu,mamat yang muka blur + muka tak pham bagila kat aku nasi yang telah berbungkus.aku dengan penuh budi bahasa,sopan santun dan ala2 perempuan melayu terakhir mengucapkan terimakasih kepada mamat tadi...
nak tau tak apa yang dia jawab????jeng...jeng...jeng....
kita sambung episod yang akan datang....
TUNGGGgguuuuuu....=)

4 comments:

jasmine~san said...

adoi...
mmg best n one of craziest thing that we do in dtsp(whatever it is still masyuk!!!)

still wondering whether abg berkat tu y blur or we are the one that blur???eeemmmmmm.....sme2 pk kan.hehehe ;p

JaWaHiR_18 said...

Nanti aku nak tanya balikla mamat muka yang tak pham tu..
ahahah..=)

penakarat said...

ptt la terkejar nadia smlm...hahaha...gi mkn xajak..ooo...xpe2..huhu..bila nk gi mkn ag...=)

JaWaHiR_18 said...

nant kita g khaleel ae..tue tmpat melepak kita tuh..
haha..=)