Wednesday, January 21, 2009

BaLik UmAh,RaYa CinA!!

skrang dah pukul 5.32 ptang..hmm malam ni nak balik dah,cuti raya cina ni.Tapi 29 aribulan kna datang sini balik sebab ada ACT(Annual Continuous Training).Semua ni semua disebabkan navy.Percaya tak aku masuk navy.Aku pun tak percaya sebenarnya,nak ckap stamina kuat,kaki aku ada masalah sejak kecil lagi.Tak cukup kalsium opah aku cakap sebab aku ni puyerla panjang.Tapi urat kontot je..hehe..
Ari ni rasa tak sedap hati cangat..cz ada orang sakit kan hati aku...cian kat kiter tau..huhu..takpe,last2 aku dah buang frenster ngan ym dia..jahat tak aku..hihi..=p..
takde,wat semua tu sebab ada sebab...aku bukan orang yang terburu-buru,mesti fikir sebelum bertindak..yeah!!!!
Hot news!!!about da president barrack hussein obama.Dengar cita nak betulkan semua masalah yang muncul dalam dunia ni.Hope semua dapat berjalan dengan lancar.Lebih-lebih lagi isu dekat palestin yang hangat diperkatakan.Israel yang durjana sanggup membedil,membunuh segala apa yang ada di tebing gaza..Manala sifat keperikemanusiaan yang ada dalam diri??
Rasanya mereka semua binatang buas yang terlalu dahaga akan darah orang palestin.Kejam sangat Kejam!!aku baca berita tentang palestin boleh menitiskan air mata.Tak sanggup tengok kanak-kanak yang tak bersalah mati begitu sahaja,kehilangan keluarga,zaman riang ria sebagai kanak-kanak.Mereka hanya menangis dan meratapi akan kehilangan insan yang dikasihi.Semua ini bagai dirancang,seelum perlantikan obama,bush telah membuat segala kucar kacir,padahal 2 hari sebelum obama diisyhtiharkan sebagai presiden.Israel mula mengambil langkah dalam mengurangkan serangan.Hmmmm,Nau'zubillah semoga tidak berlaku lagi dimana-mana negara.
Rindu,rindu dan rindu...Dekat adik-adik aku yang comeii.Sangat best kalau jumpa dorang.Bole hilang segala rasa yang kurang menyenangkan dalam hati.

No comments: